27 Şubat 2012 Pazartesi

cin

Vodka, rakı ve şarap ama vodka sevmiyorum diye Nazım'ı da sevememe ihtimalimi düşünmekteyim. Peki Nazım Orhan'a kırgınsa elma Orhan'la gizli sözleşmeler yapmak için masaya mı oturdu, masada şarap, rakı ve ben vardık, vodka yoktu. Vodkayı sokak kedileri servis etti, Orhan bu duruma kırıldı, ben masadan kalktım, Nazım Tahir'le Zühre'nin arkasından kalkmamı fırsat kolluyormuş, anında masaya yanaştı. Meğer Orhan sırf ben sevmiyorum diye vodka içmezmiş. Yorgan gidince, kavga da bitince baktım kırgınlıklar unutuldu. Rakı, şarap ve ben bir başımıza Tahir'le Zühre'nin arkasına kurulduk. Sağolsunlar hiç yerimizi yadırgatmadılar. Tahir'le Zühre mutlu günlerinde bizi aralarında görmekten şeref duyacaklarını bildirdiler. Sokak kedilerini kimse aklından geçirmedi. Ciğercinin kedileriyle sokak kedilerinin de arasından çekilirsem işler tıkırına girecekti demek. Olan günahkar elmaya oldu.

Hiç yorum yok: