2 Şubat 2012 Perşembe

bilinç yatışı

Bugün denenmemişi arayacağım dedim -denenmemiş mi kalmış diye sordum, sağa sordum sola sordum- yatak odasındadır diye sezdim /yatak odasında denenmişler anlatılmaz/ anlatılmamışsa HENÜZ ben bilmem -sezgim gitti ben de peşinden- yatağı eşeledim yorganı araladım önce, yastığı kılıfından sıyırdım -denenmemiş neresine saklandı yatağın- diye sayık sayık, sonra yatağın yaylarına mi gizlendi -üstünde mi uzanıyordum bunca zaman denenmemiş  -parçaladım tırnaklarımla etlerimle denenmemişe kanımla- beyaz yatağı aradım taradım /yatakodasında denenmemişleri denemişler geldi aklıma -anlatırlar anlatırlar da kim için kime dedim- ben dinlemem o anlatanları ağızlarını açınca -midem bulanır yayılan kokudan- otoyol gibi uzayan denenmişin bir resmi geçidi- bunları düşünedururken denenmemişi unuttum- bir an sonra geçti, aramaya kaldığım yerden devam /sonra bir şey daha geldi aklıma içi bulandı- tek başıma yatağın orta yerinde açık saçık- her şey gözüne çok müstehcen gözükebilir ordan bakanların- kanlı ve yırtık çarşafta bağdaş bir kadın- tek başıma bulamam ki denenmemişi /hem bulduktan sonra ne yapacağım -yatakta açık saçık meraklıyken- bunu hiç düşünmemişsin meraklı kadın -yalnızken yatak ne de kocaman- masama koyup izleyecek miyim bulduğumu- denenmişleri var halihazırda masayı boydan boya kaplayan /yatakta denenmemişin arkasına saklandığı eksik bir şey var/ eksikliği bulana kadar-sonra doldurması da uzun mesele- denenmemişi unutmaya karar verdim.

Hiç yorum yok: