30 Ocak 2012 Pazartesi

lady grinning soul

boşver, dün gece kimin omzundan rüyama düştüm dilimin ucuyla acı kadınlığı tattım eksper kustu ağız dolusu çantama bir tahta at koyup şarap şişesinin dar ağzında ayşeler ateşledim, nârı sadakat yeminlerinin düğümüdür sadıktan habersiz edilen bir kere daha eğer şehri ortasından delip geçen meridyen çizgisinde yananlar varsa o şehrin diğer ucundaki yatakların yetim sağ yanları kısık ateşte ısınacaktır yerküremiz soğumadan gidelim kalender padişahım sırtlayıp geri götürün düştüğüm sabaha karşı üç rüyalarına beni kimbilir fethedilecek başka coğrafyalar vardır bedeninde deyip kandırın bilelim bir lades kemiği kıralım nasılsa ha bir eksik ha bir fazla damlar kanım düşüne karabasanım damlasın. geceni bölüp düşüne damlasın.

http://fizy.com/s/1aaad9

Hiç yorum yok: