15 Aralık 2011 Perşembe

homeless

şu balkonlu olan benim evim. annem, babam ve ben; üçümüz bu evde birlikte yaşıyoruz. aslında babam bizimle yaşamıyor. genellikle bu evde değil. annemle ben yalnız yaşıyoruz. iki bekar. şu balkonlu ev bir bekar evi. hayır, annem bekar değil. aslında annemle yaşamıyoruz. o babamla evlenip beni doğurduğu için biz bir aile olduk. annem beraber yaşamak için çok kolay bir kadındır.  bu sayede babam annemi hala boşamadı. annemle babam benimle aynı evde yaşamanın çok zor olduğunu düşündüğünden beni boşadı. ben yalnız yaşıyorum. şu balkonlu evde. ailemse balkonsuz bir evde yaşıyor şimdi. evimin balkon neden mi görünmüyor? çünkü arka cepheye bakıyor. hayır, arka cepheyi görmenin imkanı yok. aslında bu evin bir balkonu yok. zaten şu an annemle babam evde. kapının zili bir süredir çalışmıyor. balkona çıkarlarsa onlara seslenebilirim. babam balkona çıkamaz, çünkü uzunca bir süre önce evin yolunu kaybetti. babam şu an bekar. ayarlamamı ister misin? anahtarlarım mı nerede? bende bu evin anahtarları yok. çünkü gördüğün ev balkonsuz, onun yerine üst katında bir teras var. benim evimdeyse anne, baba ve teras yok; balkon var. benim bir evim yok.

Hiç yorum yok: